trading records----every trade is recorded in this table, even if i didn't update blog post

Thursday, February 26, 2009

sorry最近忙到癡線

完全沒時間看市,D金一日跌咁多都唔系好知。
不過無緊要,金市肯定在牛市當中。
最遲美國三月公布業績時,黃金一定會上番。

10 comments:

Auntie Fong Fong said...

好忙?妳可能覺得自已有運、或者有本錢守得到,但妳這種持盤態度及手法終有一日會令妳萬劫不復!我多事?可能是的。妳自已想清楚,何必同自已的錢作對呢?無時間睇住就收手唔好炒。到妳泥足深陷時唔好話無人提過妳。炒是一種專業來的。

市場維京人 said...

個人覺得,就算好忙,都可以好專業咁炒。家下 notebook、iPhone 等咁方便,冇問題吖。

Auntie Fong Fong said...

不過佢寫完封致白銀隊長的文章後就出事,真係好邪!

Derek said...

100% agreed with Auntie Fong Fong!
You should place a stop loss order for futures or you will risk going bankrupt!!!

The gold topped out last week obviously as a clear signal that all the gold miner stocks started plummeting a few weeks ago.

God bless you!

Leon said...

金價有可能行雙頂 未必係以後幾年倍數升 消費以後兩年都會疲弱 低需求支持唔到高金價

Anonymous said...

三張期貨都未平倉,唔止蝕實輸死

若黃金在牛市,而你有意長楂,就應在低位入實貨,不怕短線波幅,食盡全個升浪

若你是Day trader,就應在升時定止賺,一到位就離場。你在升時日日平倉,賺雞碎咁多。而家黃昏之星連跌五日反而唔斬倉,張張都輸成$50,可謂贏廿粒糖輸三間廠也

小心小心

Alan Lee said...

我覺得對黃金可以看得樂觀一D.現在來看黃金可以說是在牛市中.假如沒問題的話,下一两個星期期很有可能反彈...哈哈.不過我覺得Erica的trading pattern可能要改善一下. 不過假如不是margin的話我覺得
長揸三張都應該是沒問題的..但是要揸一段時間...而且買入價好像不是很平 (..哈哈..只是個人意見)

Auntie Fong Fong said...

經紀謊言二則:
(1) 有水唔收罪大惡極,等佢回番些少咪再開過囉;(喺囉咁我咪收多次佣,哈哈);

(2)唔緊要唔緊要,個市長遠都係升,一日唔斬一日都無輸到;(求神拜佛,最緊要你有錢補孖展,如果唔係最多當我唔好彩,要揾過第二條水魚至得囉);

2005mhk18@gmail.com said...

auntie fong fong,都不明你什麽心態。我賣pH賣到好忙,你不知道。你是要見我輸錢才心涼?
說真,你自己計計我的spreadsheet,已經贏到開項。

金三月一定再創新高,所以我沒有同錢作對。

假如你們的comment是跟投資無關,而是在挑剔我的話,我可以刪去留言功能。

2005mhk18@gmail.com said...

星期二D金升上997,我在有線做節目,你以為錄節目可以看實個市嗎?
997我一定會平兩張lor。