trading records----every trade is recorded in this table, even if i didn't update blog post

Wednesday, February 11, 2009

不再長揸

頂,次次長揸都輸死
例子:
872入的金,早前跌落808, 死守番875平倉,勁險。
922入的金,前幾日又跌落892,險。
46入的油,長揸呀嘛,47.5不平倉,倒跌到現在的37.97

本來長揸是爲了capture full range growth,但是現在市況實在太不穩定,還是即日、幾日鮮好了。

5 comments:

Mittens said...

同意,買親SKF,揸過夜即輸死

Leon said...

買賣期貨轉身要快同埋要睇趨勢 如果唔係左一巴右一巴 永遠都會輸

Auntie Fong Fong said...

買賣期貨同去澳門賭21點最大的分別是,你可以看清形勢才決定是否下注,要買多大;你唔需要舖舖買,轉身轉身再轉身成日KEEP住個盤直到你輸乾輸淨為止。

正確D你應該話佢要懂止蝕,不是要輸到孖展用盡才斬。入市方法除了要有效外更重要的是容許你用很細的止蝕。錯咗咪再來過囉,千奇唔好輸到入肉。

Auntie Fong Fong said...

Sorry!冒犯咗袁小姐,妳唔係用盡孖展才斬,袛不過有時都幾甘姐!

Gold Lover said...

個人覺得,金價到在一千蚊已經係無力再上,千一蚊定會見頂。先後兩次突破千圓大關,都已是強努之末。況且,現在的貨物市場,已非需求及供應所定價,而是被人為操控。以油價為例,由四十蚊升上百四蚊,再跌回四十蚊,完全是戲劇性的。袁小姐請小心而行。