trading records----every trade is recorded in this table, even if i didn't update blog post

Thursday, December 11, 2008

金融High Tea——散戶未信 反彈未完(轉載自頭條日報)

金融High Tea——散戶未信 反彈未完


港股又鈬夾淡倉,美股上日大跌242點,但以日本為首的亞太區股市昨日唔跟美股調整,香港恒指高開190點,之後在15,000點窄幅爭持,到11點半開 始發力向上,下午愈升愈有,升幅不斷擴大,升至全日最高位收市,恒指收報15,578點,大升825點或5.6%。期指收報15,620點,上升865 點,比現貨高水42點。國企及紅籌指數升幅凌厲,國企指數最多曾升7%,尾市略為回軟,報8,507點,勁升506點或6.3%;紅籌指數收市報 3,441點,漲205點,升幅同樣是6.3%,跑贏藍籌股,大市成交619億元。

支持升市的最大動力來自兩大重磅股中移動(941)股價及相關新聞 及礇控(005)股價及相關新聞。 評級機構惠譽稱中移動在內地電訊市場處領導地位,今年首3季中移動用戶按年增加24.7%,其高質素及龐大網絡已覆蓋內地97%人口地區,基於內地移動電 話滲透率仍低至47.3%,相信中移動的競爭優勢,可於未來3年繼續錄得強勁增長。中移動以全日最高位收市報82.25元,升5.4%;礇控亦漲4.4% 報87.7元。中移動及礇控共推動恒指上升逾200點。

唔信鏡好易死

中環茶友話,股市係沿住「你唔信佢又升」呢個主題炒上,昨日的升市見證了大戶的實力和環亞洲的部署,美股上日跌242點,如果任由開市插低,隨時插 500、600點都有,所以佢地由日股開始已經抽高,先為亞洲定一個升市的基調,你話講理由,又真係講唔出乜№理由,唔通話新力睇淡明年生意要訂出龐大的 裁員計劃係好消息咩,不過升市亦唔使講理由。

茶友話,港股開市後,做鰦淡倉的散戶見美股跌港股唔跟住跌,火上心頭,話「有無搞錯」,唔信鏡去追沽。但大戶點會推高大市俾你沽,等你沽完就跌呀?事實正 好相反,大戶在開市頭個幾鐘等散戶沽到夠、沽到飽,頂住個市升少少,等無晒沽壓之後,才一舉推上去,而且全日愈升愈有,根本沒有重大回吐,可見佢地力量幾 大。

他認為,早前大把散戶在12,000點、13,000點開鰦期指淡倉,又或者買鰦熊證,見升到14,000點唔認輸,沽多兩錢;升到15,000點又唔信 鏡,再沽多兩錢,查實唔信鏡好易死;若大市再升,升到16000點或者更高,淡友散仔輸到阿媽都唔認得時,最後就會信,被逼入市平淡倉(等如獱入大量好 倉),大戶搵到對手,可以施施然平好倉食胡,甚至反手造埋淡,散戶邊夠佢玩,這就是散戶經常做「明燈」的原因,基本上佢地被大戶睇住來食。

依家唔好問大市會升到邊,正如我早兩日講,「會升到你唔信」的水位,因為到那些水位散戶才會投降。我聽完茶友講大戶手法,一個電話打去問經紀張,問纒佢散 戶點反應,佢話好多人在13,000點沽清貨,依家唔識反應,仲係好靜,佢估升到16,000點樓上,沽鰦貨的散戶見個市係咁升,會忍唔住入番市。我心 諗,散戶未信,升市未完,再升多鱓,散戶會開始信牛市一期已到,會信內地救市馬上得,會信奧巴馬接任總統美股見鰦底,投資者睇到大市咁好,忍唔住入市,好 快會後悔,大戶搞咁多№就係等散戶入籠鎹(當然短炒一日兩日轉身又另計)。

中央為放水定調

若唔理股市升跌,睇番經濟基本因素,就真係幾驚嚇,例如大陸公布11月份PPI(工業品出廠價格)同比上漲2%,遠低於市場預期的4.4%增長, PPI在今年8月高峰期升10.1%,而對上一個月10月份PPI漲幅仍有6.6%,11月可以插到2%,可以話係跳崖下跌,聞說快將公布的CPI(消費 物價指數)同樣急插,內地經濟唔救就馬上進入冰河時期,明年通縮危機隱現。

中央經濟工作會議昨日結束,會後透露會議定明,必須把保持經濟平穩較快發展作為明年經濟工作首要任務。會議提出,明年要較大幅度增加公共支出,保障重點領 域和重點建設支出,支援地震災區災後恢復重建,實行結構性減稅,優化財政支出結構,繼續加大對農民、服務業、中小企業等方面的支援力度,加保就業,加大對 低收入家庭的補貼和救助力度。

表面看中央工作會議沿用早前定出放水救市的思路,大增公共開支,希望可以頂住經濟唔跌,香港明年食粥定食飯要睇內地啦。

陸羽仁

No comments: