trading records----every trade is recorded in this table, even if i didn't update blog post

Tuesday, November 25, 2008

發現很多人對期指、期貨毫無認識!

港股最麻煩的地方是可以買升,難買跌。vs. 美國每隻股票都可以short。
變了散戶只能bet on market升,跌就變股蟹。

但玩期指、期貨,可買可沽。

期貨的玩法是這樣:

例子:大期= 恆生指數期貨, “買”一張(合約)*買就是買升,期貨指數每升一點就賺$50, 按金 $18萬左右

例子:細期,=小型恆生指數期貨。“沽”一張*bet 個市跌,, 期貨指數每跌一點就賺$10, 按金 三萬多。細期=1/5大期

例子:期金。買一張,金價每升US$1,就賺US$100。按金大約7萬多港幣。

2 comments:

shizuoka2002 said...

彌明:

要做大事而不作準備的,多的是~~~~~~:P

P.S.香港散戶買正股都唔睇招股書,無計!:O

依家有個kik喺妳面前,希望最後係飽肚而唔係仆死......God Bless You!:)

Daniel.

2005mhk18@gmail.com said...

kiki?